Опис
Принцип роботи
Зовнішні насоси відцентрового типу з одним робочим колесом. Рідина, що перекачується, проходить по спіральній формі корпусу насоса, трансформується з кінетичної енергії в динамічну енергію тиску. Тиск та потік досягається з мінімальними втратами за допомогою особливої конструкції робочого колеса.
Галузь застосування..
Насоси цієї серії можуть використовуватися в промислових та побутових цілях, для нагнітання води в резервуари, для зрошення городів та садів.
Корпус насоса та електродвигуна виготовлені з чавуну та алюмінієвого сплаву.
Робоче колесо з латуні або технополімеру.
Механічне ущільнення з кераміки та графіту.
Електродвигун закритого типу, придатний для безперервної роботи, має вентилятор для зовнішнього охолодження (TEFC). В однофазних двигунах з робочим конденсатором передбачено вбудований термозахисний пристрій (за запитом).
Ступінь захисту IP 44 (на запит IP55).
Клас ізоляції (для двигунів розміру 63),
F (для інших розмірів).
Стандартна напруга: 230V-50Hz для однофазних двигунів,
230/400V-50Hz для трифазних двигунів.
Інші величини напруги та частоти – за спеціальним запитом.
Технічні характеристики.
Подача до 8 м куб/год.
Натиск до 59 м
Застосовується для перекачування чистої води та хімічно неагресивних рідин без абразивних включень
Температура рідини, що перекачується, -15 °С до +70 °С.
Максимальна температура довкілля 40 °С.
Для використання при більш високих температурах, зв’яжіться з розробником.
Максимальний робочий тиск 9 bar.
Допустимі гідравлічні значення згідно UNI / ISO 2548-Клас C, додаток В, електричні особливості згідно СЕI.
Робочі параметри, наведені в каталозі, забезпечують тривалий термін служби насоса при перекачуванні чистої води з щільністю 1000 кг/куб.м.
Манометрична глибина всмоктування до 8м, для манометричної глибини всмоктування понад 5м рекомендується монтувати всмоктувальну магістраль із внутрішнім діаметром більше ніж діаметр всмоктуючого патрубка насоса.
Встановлення.
Перед встановленням насоса рекомендується вивчити інструкцію з експлуатації. Насос може бути встановлений як у горизонтальному, так і у вертикальному положенні. У разі встановлення насоса у вертикальному положенні двигун повинен бути розташований зверху корпусу насоса.