Дренажні насоси Grundfos AP

Опис


Grundfos AP

Дренажні насоси для перекачування побутових та промислових стічних вод, а також ґрунтових та дощових вод з волокнистими включеннями та без них, за наявності твердих частинок величини до 50 мм. Дренажні насоси — стаціонарні та переносні.

Область застосування дренажних насосів Grundfos

  • Дренажні системи
  • Відкачування води з річок та ставків, забезпечення циркуляції та аерації ставків
  • Випорожнення котлованів, шахт та резервуарів
  • Невеликі очисні споруди
  • Осушення підвалів, наземних гаражів та автостоянок, підземних гаражів та тунелів

Конструкція дренажних насосів Grundfos AP
Одноступінчастий занурювальний блоковий агрегат з вертикальним нагнітальним патрубком і патрубком, що всмоктує, у вигляді основи з фільтруючими отворами. Всі деталі дренажного електронасоса, що знаходяться в контакті з робочим середовищем, виготовлені з нержавіючої сталі.
Переваги електронасосів Grundfos AP
Тривалий режим роботи дренажного насоса при розташуванні електродвигуна вище рівня рідини, що перекачується, так як електродвигун постійно омивається робочою рідиною.
Висока зносостійкість унаслідок застосування нержавіючої сталі.
Кабель, що легко замінюється, внаслідок застосування кабельного з’єднання з литими контактами проводів.
Дренажний насос легко демонтується.
Висока експлуатаційна надійність дренажного насоса навіть при перекачуванні рідин, що містять волокнисті включення та тверді частинки внаслідок наявності вільного проходу до 50 мм.
Зручність у транспортуванні внаслідок невеликої маси насоса.
Матеріали
корпус електронасосу та двигуна — нержавіюча сталь AISI 304
робоче колесо, фільтр — нержавіюча сталь AISI 304
кабель — H07RN-F-3G1
поплавковий вимикач — поліпропілен

Технічні характеристики насосів Grundfos AP
максимальна глибина занурення — 10 м
довжина електричного кабелю — 3 м
максимальна температура рідини, що перекачується, — 550С, короткочасно до 700С
допустимий діаметр твердих включень – 10 мм
напруга живлення — 1~230 В ± 10% 50 Гц
клас захисту — IP68
клас ізоляції двигуна